REPORTAGE TROUWFOTOGRAAF UIT BEVEREN
Celine & Steven hadden mij 4 jaar geleden al een keertje als trouwfotograaf bezig gezien op het trouwfeest van een bevriend koppel, waar Steven toen zelf de “Best Man” was. Blijkbaar moet ik toen toch een beetje een indruk hebben achtergelaten, want op 24 augustus van dit jaar mocht ik dan ook hun trouwfotograaf zijn en man, man, man wat een “TOPDAGJE” is me dat geworden ! De zon was van de partij, de oma’s waren in topvorm, de bruid schitterde in één van de mooiste bruidsjurken die ik in heel mijn carrière als fotograaf al had gezien, de bruidsmeisjes gingen helemaal uit de bol op de dansvloer en de bruidegom die gelukzalig na een geslaagde, maar toch wel vermoeiende fotoshoot in het verlaten dorp van Doel, even zijn ogen dichtkneep. Ook hun feestzaal was een droom, ze hadden namelijk gekozen voor het betoverende “Salons Hof ten Damme” in Beveren/Kallo.
Kortom “BANGELIJK DAGJE” om het in mijn eigen woorden te zeggen. Een droom voor iedere trouwfotograaf!
Celine & Steven, dikke merci dat ik jullie huwelijksfotograaf mocht zijn, en hierbij alvast een kleine een sneakpreview van jullie trouwreportage!
Veel succes met jullie huwelijk!




























































































































